سفارش دهید

انواع سایبان چتری

انواع سایبان چتری در مجموعه تولیدی آریا چادر با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک و مرغوب طراحی و تولید می شود.

انواع سایبان چتری توسط شرکت های مختلف تولید کننده طراحی و تولید می شوند که افراد با توجه به فضای خود و همچنین دکوراسیون و نیاز خود می توانند بهترین نوع آن را انتخاب نمایند.
چتر سایبان آلاچیق در نگاه کلی از لحاظ طراحی در اشکال هندسی مختلف مربعی، دایره ای و چند ضلعی تولید می شوند.
یکی از بهترین جنس هایی که برای پوشش بدنه و یا روکش این محصولات استفاده می شود پارچه برزنت می باشد که با توجه به نوع اقلیم و بودجه افراد ضخامت و ویژگی های آن ها قابل تغییر می باشد.

انواع سایبان چتری از لحاظ شکل ظاهری

  • سایبان چتیر مربعی
  •  سایبان چتری دایره ای
  • سایبان چتری چند ضلعی

انواع سایبان چتری از لحاظ نوع پایه

سایبان چتری پایه بغل

پایه های این نوع از سایبان ها در کنار و اطراف سایبان قرار می گیرد به همین دلیل به آن ها سایبان چتری پایه بغل و یا کنار می گویند که فضای بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. مصرف کنند گان می توانند با استفاده از این محصول مانور بیشتری در طراحی میز و مبلمانی که در زیر آن ها قرار می گیرند داشته باشند.

سایبان چتری پایه وسط

پایه های این نوع از سایبان چتری در وسط و مرکز این محصول قرار گرفته است و صندلی ها  در دور پایه ها قرار می گیرند.

سایبان چتری از لحاظ نوع عملکرد

سایبان چتری برقی

سایبان چتری برقی و یا اتوماتیک با استفاده از کنترل ریموت باز و بسته می شوند و استفاده راحت و ساده را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

سایبان چتری دستی

این مدل از سایبان چتری با استفاده از نیروی دست باز و بسته می شوند و از قیمت ارزان تری نسبت به سایبان چتری برقی برخوردار هستند.

سایبان چتری متحرک

این نوع از سایبان به دلیل اینکه در زیر پایه های آن ها چرخ های کوچک و مقاوم تعبیه شده است به راحتی جابجا می شوند و افراد می توانند در مکان های مختلف از آن ها استفاده کنند.

سایبان چتری ثابت

سایبان چتری ثابت همان طور که مشخص می باشد به صورت ثابت در یک مکان مشخص شده از قبل نصب می شود و این نوع از سایبان ها قابلیت جابجایی و انتقال به مکان های دیگر را ندارند.

سایبان چتری از لحاظ پارچه برزنت

سایبان چتری برزنت نخی

این نوع از پارچه برزنت از ویژگی هایی همچون وزن سبک و پایین برخوردار می باشند، انعطاف پذیری بالایی دارند، دارای رنگ بندی متنوع هستند، و در ضخامت های 2 لا تا 3 لا مورد استفاده قرار می گیرد.

سایبان چتری برزنتی PVC

برزنت و یا تارپولین با استفاده از  الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده اند. پلی وینیل و یا PVC نوعی پلاستیک هستند در صنعت ساخت و تولید انواع پارچه برزنت به عنوان روکش و پوشش مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از پارچه برزنت که دارای یک لایه PVC هستند از ویژگی هایی همانند مقاومت بالا در برابر نور خوشید و عایق در برابر بارش برف و باران، مقاومت کششی بالا، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه، قابلیت اتصال با سشوار صنعتی، مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی ، وزن فوق العاده سبک و پایین و… برخوردار می باشند.

سایبان چتری برزنت نانو

این نوع از پارچه برزنت که به تازگی وارد بازار شده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد و در برابر شرایط نامساعد جوی مقاومت خود را حفظ می کند همچنین این نوع از پارچه برزنت دارای ظاهری زیبا و جذاب می باشد که باعث زیبایی فضا و محوطه شما می شوند.

کاربرد انواع سایبان چتری

  • سایبان جتری برای ایجاد سایه در بالکن ها، پاسیو، تراس و حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرند.
  • از این محصول برای ایجاد سایه و استراحت در محوطه باز ویلا ها و کنار استخر های رو باز استفاده می شود.
  • از سایبان چتری در کنار سواحل خصوصی نیز استفاده می شود.
  • از سایبان چتری در محوطه باز رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز تجاری استفاده می شود.
  • از سایبان چتری در مراکز تفریحی، هتل ها، تالارها و… استفاده می شود.
  • از این محصول در روف گاردن و پشت بام مراکز تجاری و مجتمع های مسکونی استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *