سفارش دهید

چادر خاور در کرج

چادر خاور در کرج و سفارش تولید آن در مجموعه آریا چادر با پارچه برزنتی مرغوب و قیمت مناسب دوخته شده است.
برای تهیه چادر خاور در کرج می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم چادر خاور مورد نیاز خود را سفارش دهید.
چادر خاور یکی از پرفروش ترین محصولات برزنتی آریا چادر است. برای سفارش بهتر است به صورت حضوری به آدرس آریا چادر واقع در کرج مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

چادر خاور

چادر خاور در واقع پوششی است که به عنوان پوشش کالا و روکش کانتینر عمل می کند. زیرا محموله های کانتینری به راحتی توسط عوامل محیطی و خارجی آسیب می بینند از این رو نیاز است که توسط یک روکش به خوبی پوشانده شوند.
پارچه چادر خاور از برزنت پلی استر و پی وی سی می باشد. برزنت چادر کانتینری مقاوم و مستحکم، ضد آب و ضد رطوبت بوده و بادوام و سبک است. برزنت های براق از مواد اولیه نفتی فرآوری می شوند. این براق بودن برزنت به دلیل الیاف مصنوعی به کار رفته در پارچه کانتینری یا برزنت چادر کانتینری است.
یکی از ویژگی های دیگری که یک پارچه چادر خاور باید داشته باشد علاوه بر ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت آن در برابر آتش است. برزنت چادر کانتینری به صورت یک رو و دو رو در ضخامت های یک لا و چند لایه تهیه می شود.


چادر برزنت

خرید چادر خاور

با توجه به اهمیت و کارایی، پارچه کانتینری از الیاف مصنوعی و طبیعی با روش های نوین ساخته شده است. برای همگامی با استانداردهای بین المللی، استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز ضروری است.
همانطور که گفته شد در تولید برزنت چادر کانتینری از پلی استر استفاده می کنند. این مشکل باعث مقاومت بیشتر پارچه چادر خاور می شود. استحکام بالا و وزن سبک این محصول را به گزینه مناسب تری برای پوشش بار کالا و روکش کانتینر ها، پوشش ترانزیت، روکش لوازم نقلیه، چادر کامیون، چادر سواری و … تبدیل کرده است.
برای خرید این روکش باید تمامی موارد ذکر شده را به دقت بررسی کرده و از فروشگاهی معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهید. آریا چادر به عنوان تولید کننده چادرهای خاور با بهترین کیفیت برزنت، روکش خاور مورد نظر شما را با قیمت مناسب ارائه می کند.

قیمت چادر خاور

عوامل متعددی بر قیمت چادر خاور تاثیرگذار است که از جمله عوامل اصلی می توان به ضخامت، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در پارچه آن و تک لا یا دولا بودن چادر خاور اشاره کرد. البته ابعاد و کیفیت دوخت چادر خاور نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نهایی محصول است.
آریا چادر با تولید و عرضه چادرهای خاور باکیفیت و جلب رضایت مشتریان محترم در تلاش است تا بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. جهت استعلام قیمت چادر خاور برزنتی با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *