سفارش دهید

روکش سیلو و غلات

در گذشته مردم غلات را در کوزه های سفالی زیر زمین نگهداری می کردند، اما امروزه با تولید انبوه و افزایش جمعیت، نگهداری این محصولات در سیلوها رواج یافته است.
با توجه به حساسیت سیلوها و نگهداری از آن ها، استفاده از روکش سیلو برای محافظت از آفات و انواع قارچ ها و کپک ها بسیار ضروری و مهم است.
پوشش سیلو محافظ خوبی در برابر آسیب غلات ناشی از پرندگان، طوفان یا تگرگ شدید و غیره ایجاد می کند. هنگام خرید روکش سیلو می بایست به مواردی مانند مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر ترک، رنگ، اندازه، وزن و … توجه کرد.
به عنوان مثال روکش های سیلو مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند و به همین دلیل می توان از آن ها برای مدت طولانی استفاده کرد.

کاربرد پوشش سیلو

خسارت علوفه یک مشکل عمده در صنعت کشاورزی است. سیلوها به دو دلیل نیاز به محافظت دارند، اول اینکه پوشاندن سیلوها با روکش های مخصوص سیلوها از ورود اکسیژن جلوگیری می کند زیرا اکسیژن مهمترین عنصر برای رشد موجودات هوازی است که به دلیل تجزیه و از بین رفتن مواد غذایی با ارزش اصلی ترین عنصر هستند.
بنابراین سیلوها باید در برابر اکسیژن، دی اکسید کربن، رطوبت و … محافظت شوند. دومین دلیل برای محافظت از سیلو، جلوگیری از ورود باران به داخل غذا است، زیرا آب و رطوبت باعث از بین رفتن و تجزیه غذا می شود.
برزنت های سیلو محافظ ارزانی در برابر فساد علوفه هستند. عدم فساد مواد غذایی به معنای ارزش غذایی بیشتر و بازدهی بهتر در سرمایه گذاری سیلو است. برای محافظت در برابر هر گونه آسیب و در امان بودن از هرگونه آفت، مهم ترین کاربرد سیلو ها می باشد.


روکش برزنتی

ویژگی های روکش سیلو و غلات

مقاوم در برابر سوراخ شدن و پارگی
ضد کپک زدن
ضد رطوبت
مقاوم در برابر سرمای شدید و یخبندان
درز و سجاف محکم
باکیفیت و دوام
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید
تحویل و نصب سریع
دوخت سفارشی برای هر سیلو

روکش سیلوی بادوام

تحقیقات نشان داده است که پلاستیک پلی اتیلن با ضخامت شش تا هشت میلی متر دارای محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش بوده و از نفوذ باران و اکسیژن جلوگیری می کند.
به لطف مواد با کیفیت بالا و فناوری نوآورانه مورد استفاده در طول تولید، عمر مفید بسیار بالایی دارد. این به این معنی است که یک پوشش بسیار بادوام برای سیلوها است.
این روکش قوی و سبک وزن سیلو را در برابر آسیب های کپک، پرندگان و حیوانات محافظت می کند و همچنین از مواد غذایی در برابر آلودگی محافظت می کند و از بیماری ها و آسیب های احتمالی می کاهد. به دلیل بافت خاص این پوشش در برابر انواع پارگی و سوراخ شدن مقاوم است.

کیفیت روکش سیلو

سیلوها به چند دسته تقسیم می شوند: سیلوهای غلات، سیلوهای علوفه، سیلوهای دام و …. روکش سیلو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر عوامل محیطی مانند باران، باد، خورشید، تگرگ و پرندگان مقاوم است.
در نتیجه، کیفیت سیلو در سطح مطلوب حفظ می شود. این روکش سیلوی برای محافظت از علوفه ارزشمند در برابر تأثیرات خارجی به روش خاصی بافته شده است.
به دلیل کیفیت بالای درزها و لبه ها، خطر پارگی بسیار کم است.
روکش های سیلو بسیار مستحکم بوده و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارند و عمر مفید بالایی دارند.
استفاده از روکش سیلو روشی موثر و اقتصادی برای پوشش انواع سیلو می باشد.

روکش سیلو ضد کپک

گروه تولیدی برزنت آریا با بهره گیری از تکنولوژی روز و طراحی و تولید منحصربفرد توانسته است روکش سیلو با کیفیت، بادوام و مستحکم تولید کند تا محصولات غذایی از هر نوع باران، رطوبت و کپک در امان باشند.
ورود رطوبت به غذا به معنای پوسیدگی و کپک زدن آن است. زیرا باعث تغییر PH غذا می شود که باعث فساد و آسیب می شود.

تولید روکش سیلو و پوشش غلات

پوشش سیلو دانه در برابر رطوبت، حشرات، قارچ ها، کنه ها، منقار پرندگان و جویدن موش مقاوم بوده و از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است.
برزنت های سیلو آریا چادر با تکنولوژی جدید بافندگی و کنترل های کیفی دقیق، بافت ثابت، حداکثر پایداری UV و عمر طولانی را تضمین می کنند. بنابراین، برای محافظت از مواد غذایی با ارزش، باید در اسرع وقت از آنها محافظت کنید.
پارچه های مورد استفاده برای تولید روکش های سیلو برزنتی، لمینت های ضد آب، PVC، UV غیر قابل نفوذ با رنگ ها و طرح های متنوع می باشد.
همه برزنت های سیلو تولید شده در آریا چادر با کیفیت بالا هستند و از پلاستیک سیلو پلی اتیلن درجه یک ساخته شده اند. این روکش های برزنتی در سایزهای مختلف نیز موجود هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *