سفارش دهید

برزنت آلاچیق

برزنت آلاچیق یکی از برزنت های مقاوم و با دوام می باشد که زمانی که در معرض عوامل محیطی و جوی قرار می گیرد ماهیت اصلی خود را حفظ می کند و دچار آسیب و یا مشکل نمی شود.

برزنت آلاچیق به جهت نوع کاربردی که این محصول دارد و محل قرار گیری این محصول در فضای باز و آزاد و در معرض عوامل محیطی و جوی باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد. امروزه تولید آلاچیق پارچه ای با استفاده از پارچه برزنت در مکان های مختلف نظیر حیاط منازل، باغ ها و رستوران ها بسیار متدوال و رواج یافته است.
برزنت آلاچیق اصولا برزنت های ضد آب و ضد آفتابی می باشند تا در زمان بارش باران، برف و تابش مستقیم نور خورشید به راحتی بتوان در زیر آن ها نشست و در برابر این عوامل در امان و محفوظ ماند.

خصوصیات برزنت آلاچیق

علاوه بر این که برزنت آلاچیق دارای خاصیت ضد آب و ضد آفتاب می باشد. از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد در فصول مختلف و در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده کرد.
برزنت آلاچیق یک نمونه از پارچه برزنت می باشد که نسبت به سایر پارچه های برزنت  معمولی بسیار ضخیم تر می باشد.
جنس الیاف این نوع از برزنت از مواد پلی استر و نخ پنبه می باشد از این رو از مقاومت بالا و عمر طولانی مدت برخوردار می باشد و پس از مدت زمان کوتاه نباید نگران خراب شدن ان ها باشید.
برزنت آلاچیق فشار زیادی از آب را می توانند تحمل کنند و به راحتی دچار درز و پارگی نمی شوند.
برزنت آلاچیق همچنین در برابر وزش باد های شدید مقاومت و پایداری خود را حفظ می کند و مشکل و آسیبی برای آن به وجود نخواهد آمد.

انواع برزنت آلاچیق

برزنت پلی استر با روکش پی وی سی

بیشتر تولید کنندگان آلاچیق، برزنت پلی استر با روکش پی وی سی را برای پوشش آلاچیق های خود در نظر می گیرند. زیرا این نوع از برزنت در برابر شرایط مختلف مقاوم بوده و از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

برزنت پلی استر با روکش پلی وینیل کلرید

این نوع از برزنت برای تولید آلاچیق پارچه ای بهترین انتخاب می باشد زیرا در برابر آب و هوای سخت ضد آب و مستحکم می باشد.

برزنت شمعی

برزنت شمعی و یا مشمع کانتینری از جمله پر کاربرد ترین انواع برزنت می باشند که در صنایع مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرند. این نوع از برزنت ضخامت قابل قبولی دارند و از الیاف مصنوعی پلی استر در ساخت آن ها استفاده شده است. از این رو از ظاهری براق برخوردار می باشند. این برزنت در انواع رنگ های مختلف و طرح های گوناگون تولید می کنند.

برزنت کانتینری (ترانزیتی)

برزنت کانتینری به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارد علاوه بر اینکه به عنوان پوشش و روکش مستحکم برای پوشاندن قسمت باری وسایل نقلیه سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. در تولید انواع آلاچیق و سایبان های چتری و سایر سایبان ها نیز استفاده می شوند. که در دو نوع یک رو و دو رو قابل تولید می شوند که افراد با توجه به بودجه در نظر گرفته شده می توانند از بین آن ها بهترین نوع برزنت کانتینری را برای تولید آلاچیق استفاده کنند.

برزنت نانو

برزنت نانو نمونه ای دیگر از پارچه برزنت می باشد که با استفاده از فناوری نانو تولید شده است و امروزه یکی از محبوب ترین برزنت های موجود در بازار محسوب می شوند. برزنت نانو به دلیل ویژگی های خاصی که دارد مانند جلوگیری از نفوذ آب یا مایعات به عمق بافت پارچه، خاصیت آب گریزی منجر به غلتیدن قطرات کاملا کروی مایعات روی سطح و شسته شدن گرد و خاک از سطح می شود. برای تولید و ساخت انواع آلاچیق های پارچه ای و سایبان یک محصول ایده ال می باشد که دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشد. قیمت این نوع از برزنت به دلیل تکنولوژی نانو که در تولید آن استفاده شده است کمی گران تر از سایر برزنت ها می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *