سفارش دهید

سایبان برزنتی حیاط

سایبان برزنتی حیاط جهت ایجاد فضایی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت و همچنین محافظت از وسایل و تجهیزات در برابر عوامل محیطی تولید می شود.

سایبان برزنتی حیاط در مکان های مختلف برای محافظت از کالا و افراد در برابر تابش مستقیم خورشید و بارش برف و باران به کار می روند.
سایبان برزنتی در مواقع نوعی سقف و یا پوشش از جنس برزنت است که به منظور محافظت در برابر آفتاب، باد، باران، برف و گرد و خاک برای مکان ها و تجهیزات مختلف استفاده می شود. همچنین به منظور پوشاندن محیط از دید ساختمان های اطراف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان برزنتی حیاط به عنوان یک سازه مستحکم و با دوام در بین مصرف کنندگان شناخته می شود که محصولی مناسب در جهت انجام این نوع کاربری ها می باشد و از مزیت ها و ویژگی هایی همچون موارد زیر برخوردار می باشد.

  • محافظت از اشخاص و تجهیزاتشان در برابر نور مستقیم خورشید
  • جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل و آسیب و صدمه دیدن محصولات و تجهیزات
  • کاهش شدت وزش باد و طوفان و مانع از ورود هر گونه آلایندگی و گرد و خاک
  • مقاومت بالا در برابر برخورد  اجسام تیز و برنده

و…

انواع سایبان برزنتی حیاط

انواع سایبان برزنتی حیاط را می توان با توجه به جنس، نوع کاربری و نوعشان دسته بندی کرد. در این قسمت برخی از انواع سایبان برزنتی حیاط با کاربردشان ذکر شده است.

سایبان برزنتی ثابت حیاط

این مدل از سایبان برزنتی برای محافظت دائمی از مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که به صورت ثابت نصب می شود و قابلیت جابجایی و انتقال به مکان دیگر را ندارد که خود از تنوع بالایی همچون موارد زیر برخوردار می باشد.

سایبان برزنتی ثابت برای استخر

استخر هایی که در فضای باز و آزاد حیاط قرار گرفته اند یکی از مکان هایی می باشند که نیاز به سایبان برزنتی دارند. این نوع از سایبان ها در کنار استخر برای استراحت افراد نصب می شود و همچنین به عنوان سقف و یا پوشش بر روی استخر جهت جلوگیری از نفوذ نور خورشید و سایر آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

سایبان برزنتی ثابت آلاچیق

برخی از آلاچیق ها دارای پوششی از جنس پارچه مستحکم و با دوام می باشند که به صورت ثابت در محوطه حیاط اجرا می شوند. این نوع سایبان برای ایجاد مکانی برای گذراندن اوقات فراغت اشخاص در فضای باز ساخته می شوند.

سایبان برزنتی ثابت پارکینگ

این نوع از سایبان برزنتی برای محافظت از ماشین هایی که در حیاط منازل و ویلاها پارک می شوند به کار می روند. این نوع سازه توسط پیچ و مهره به چارچوب های فلزی و چوبی که بر روی زمین محکم شده اند نصب می شوند. برزنت بهترین محصول برای محافظت از ماشین هایی است که در فضای باز قرار می گیرند زیرا این محصول از مقاومت و ضخامت بالایی برای این منظور برخوردار است.

سایبان برزنتی ثابت تراس

سایبان برزنتی تراس جهت پوشش تراس و محافظت از تجهیزات داخلش در مقابله با نور خورشید بار ش برف و باران و گرد و خاک استفاده می شود.

سایبان برزنتی متحرک حیاط

این نوع از سایبان همان گونه که از اسمش مشخص می باشد به گونه ای طراحی و ساخته می شود که می توان به راحتی آن را به مکان های مختلف انتقال داد و از سایه ایجاد شده توسط آن بهره مند شد. به طور مثال می توان برای ایجاد سایه در محوطه کنار استخر بعد از شنا استفاده کرد و یا به عنوان ایجاد سایه برای نشستن و دور همی های خانوادگی در حیاط به کار می رود.

ویژگی سایبان برزنتی حیاط

از ویژگی های مهم این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت بالا دربرابر تغییرات دمایی و شرایط آب و هوایی مختلف
  • استحکام بالا در برابر اشیا و اجسام نوک تیز مانند نوک تیز پرندگان
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و نور خورشید
  • دارای طول عمر طولانی مدت
  • دارای استقامت و پایداری بالا دربرابر وزش باد های تند و مقاوم در برابر پارگی و ساییدگی
  • دارای وزن سبک و قابل حمل توسط افراد
  • قابلیت تولید در فرم ها و مدل های متنوع با توجه به سلیقه افراد
  • دارای تنوع در رنگ بندی برای ایجاد هارمونی مناسب و طرح های مختلف متناسب با طراحی محوطه حیاط
  • سهولت در نصب و برپایی و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *