سفارش دهید

برزنت از کجا بخرم

برزنت از کجا بخرم یکی از سوالاتی می باشد که ممکن است در زمان خرید این محصول برای خریداران پیش آید.

برزنت را از کجا بخرم، بهترین مرکز فروش برزنت کجاست و کدام تولیدی بهترین برزنت را تولید می کند از سوالاتی می باشد که در ذهن افرادی که قصد خرید این محصول را دارند ایجاد می شود. پارچه برزنت از کرباس و یا پلی استر ساخته می شود و با روکش هایی از جنس یورتان یا پلاستیک پوشانده می شود و برزنت ضد آب با لایه ای از پی وی سی پوشیده شده است. پارچه برزنت از مقاومت بالایی در برابر آب و نور خورشید برخوردار است. این پارچه ها همچنین دارای ضخامت و استحکام بالایی هستند. برای برخورداری از تمام این ویژگی ها توصیه می شود برزنت را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از خرید خود آسوده خاطر باشید.

برزنت

برزنت در انواع سطح کیفی تولید و ارائه می شود که درجه کیفی این پارچه ها به الیاف به کار رفته در تولید برزنت بستگی دارد. پارچه های برزنت درجه یک و با کیفیت در بافت خود دارای  الیاف پنبه و پلی استر می باشند. پارچه برزنت یک پارچه مستحکم، ضد آب و منعطف است که از نخ های پنبه ای، پارچه برزنت پلی استر، پارچه برزنت پلی استر پنبه ساخته می شود که شامل یک لایه پنج لایه، سه لایه دولایه، سه لایه سه لایه ، سه لایه شش لایه، در عرض ۱۰۰ سانتی متر ، ۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر هستند و نیز بنا به درخواست مشتری می توانیم پارچه برزنت در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلف تولید نمود.

انواع برزنت

پارچه های برزنتی تنوع بالایی دارند که با توجه به جنس پارچه و نوع کاربرد آن ها به دسته های گوناگونی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

برزنت شمعی

برزنت های شمعی از کاربردی ترین انواع پارچه های برزنتی هستند . از برزنت شمعی در تولید چادرهای محافظتی اتومبیل ها، مسقف سازی های موقت ضد باران، پوشش محافظتی اجناس در انباری ها، ساخت لانه حیوانات، ساخت آلاچیق ، به عنوان پوشش بالکن، روکش استخر، ساخت سایبان، تولید و دوخت انواع چادر مسافرتی، امداری، کمپینگ، عشایری و نظامی و …استفاده می شود.

برزنت کانتینری

پارچه برزنت کانتینری که با نام پارچه برزنت کامیون و پارچه برزنت تریلی نیز مشهور می باشند که به دلیل مقاومت بالای آن ها در برابر نور خورشید، بارندگی و وزش شدید باد کاربرد زیادی دارند و ضخامت آن ها بیشتر از برزنت شمعی است.

برزنت نسوز

برزنت نسوز که به پارچه های ضد حریق و سرامیکی نیز معروف هستندتنوع بالایی دارند. این پارچه ها به دلیل مقاومت بالا و تحمل دما تا 500 درجه سانتی گراد کاربرد بسیار زیادی در صنایع ریخته گری و سایر صنعت ها دارند.

ویژگی برزنت

برزنت ضد آب است و این ویژگی کاربردهای مختلفی را برای آن به ارمغان آورده است.

  • برزنت از نفوذ رطوبت و آب جلوگیری می کند.
  • برزنت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و دارای طول عمر مفید طولانی است.
  •  برزنت از نفوذ نور خورشید جلوگیری می کند و در اثر تابش مستقیم خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود.
  • برزنت از تنوع رنگ و طرح برخوردار می باشد و افراد با توجه به سیلقه خود می توانند این محصول را سفارش دهند.
  • برزنت از الیاف محکم و مقاوم ساخته شده است که در برابر عوامل جوی نامساعد ماهیت خود را از دست نمی دهد.

خرید برزنت در کرج

امروزه استفاده از برزنت در همه جا به وضوح نمایان است. برزنت انواع مختلفی دارند که بسته به نوع آنها برای کاربری های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر شما مشتریان محترم قصد خرید برزنت در کرج را دارید کافی است به فروشگاه آریا چادر مراجعه کنید. این فروشگاه با ارائه انواع برزنت با کیفیت و درجه یک آماده خدمت رسانی به شما خریداران محترم می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *