سفارش دهید

روکش سوله

روکش سوله به عنوان مسقف کردن سوله ها استفاده می شود که داشتن جنس خوب و درجه یک روکش سوله جهت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

روکش سوله ها معمولا از پارچه برزنت بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد زیرا بیشتر سوله ها در فضای باز قرار می گیرند بنابریان باید دوام و مقاومت لازم را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند. روکش برزنتی به عنوان روکش سوله ها و سالن ها یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین پارچه ها به کار رفته برای روکش سقف سوله ها می باشند. از این نوع پارچه به جهت استحکام و دوام بالایی که دارد برای روکش کالا ها و محصولات کشاورزی و صنعتی نیز استفاده می شود.

 

روکش سوله با پارچه برزنت

بهتر است بدانید که روکش سوله با پارچه برزنتی از نظر استحکام، دوام، تنوع و قیمت یک انتخاب ایده آل است. اگر نگاهی به سوله های مختلف بیاندازید متوجه خواهید شد که بسیاری از سوله ها از پارچه برزنت به عنوان روکش سوله ها استفاده کرده اند. در سوله ها پوشش سقف یک آیتم بسیار مهم می باشد.  روکش سوله با پارچه برزنت محکم و با دوام است و برای مدت طولانی کیفیت خود را حفظ می کند. این نوع روکش نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و سبک می باشد. نصب آن آسان و سریع است. خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی بالا و تنوع زیاد در طرح و رنگ پارچه برزنت را به عنوان یک روکش مناسب برای سوله ها تبدیل کرده است.

کاربرد روکش سوله برزنتی

روکش سوله برزنتی همان طور که در بخش قبلی گفته شد از مزایا و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. و بسیار پایدار هستند این نوع روکش های سوله برای انجام پروژه های مختلف و در صنایع گوناگون کاربرد دارند. روکش سوله برزنتی برای انوع سوله های صنعتی و تجاری مانند کارخانجات، انبارها، ورزشی و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع روکش برای سو له های کشاورزی مانند سوله های گاو داری، سوله مرغداری، سوله گلخانه و سوله های پروش ماهی که نیاز به نورگیری خوب دارند انتخاب مناسبی می باشد.

ویژگی روکش سوله با پارچه برزنت

روکش سوله ها با پارچه برزنت به دلیل کاربری مهمی که دارند از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند. از جمله این ویژگی ها می توان وزن سبک روکش سوله با پارچه برزنت، برخورداری از قیمت مناسب و اقتصادی، ایجاد نمای زیبا، کیفیت بالا در برابر عوامل جوی مختلف، مقاومت و استقامت بالا در برابر اشیا نوک تیز و برند، مانع از نفوذ آب و رطوبت، نور خورشید، دوام بالا در برابر وزش بادهای شدید و طوفان و … را نام برد.

خرید روکش سوله

برای برخی از مجموعه ها سقف سوله های بهداشتی و یا روکش سوله ها مهم و اجباری می باشد صنایع غذایی و دارویی از جمله این مجموعه ها هستند. پارچه برزنت می تواند روکش مناسبی برای این اماکن باشند که با جلوگیری از ورود باران و نورخورشید به داخل سوله مانع از فاسد شدن این محصولات می شوند. خرید روکش سوله را به جهت اینکه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد باید از مراکز معتبر تهیه کنید تا دو اصل مهم قیمت و کیفیت رعایت شده باشد و در زمان خرید آسوده خاطر باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *