سفارش دهید

پارچه برزنت پنبه ای

گروه آریا چادر با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت به تولید و عرضه انواع مححصولات برزنتی پرداخته است که این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند.

پارچه برزنت پنبه ای یکی از انواع پارچه برزنت محسوب می شود. این برزنت به برزنت متقال نیز در بین افراد معروف می باشد که بسیار ضخیم می باشد و در تولید آن از الیاف طبیعی همچون پنبه استفاده شده است و دارای کاربرد فراوانی در صنایع مختلف هستند. جنس آن ها صد در صد از نخ پنبه می باشد و از بافتی کج راه، ریز و بسیار مستحکم تولید شده است.

پارچه برزنت پنبه ای چیست

پارچه برزنت یک پارچه بسیار مقاوم و ضد آب می باشد که به جهت داشتن این خصوصیات از کاربرد متعددی برخوردار می باشد. پارچه برزنت دارای انواع گوناگونی می باشد همچون پارچه برزنت پنبه ای، پارچه برزنت شمعی، پارچه برزنت نسوز، پارچه برزنت ترانزیتی و…هستند پارچه برزنت پنبه ای به متقال های لطیف و ضخیم گفته می شود و همان طور که گفته شد در تولید آن از نخ پنبه استفاده می شود. و در دوخت و تهیه انواع تشک و لحاف و سایر محصولات خواب کاربرد دارد.

کاربرد پارچه برزنت پنبه ای

پارچه برزنت پنبه ای دارای کاربرد بسیاری می باشد نظیر دوخت و تولید انواع تشک و لحاف، تهیه انواع کیف و ساک خای تبلیغاتی، استفاده بهداشتی و آرایشی و…
پارچه برزنت پنبه ای با جنس صد در صد نخ پنبه ای که دارد دارای مصارف مختلف و متنوعی می باشد که از تولید انواع کیف و کفش تا کاربرد آن در صنعت پوشاک و کالای خواب را به خود اختصاص می دهد. استفاده کنندگان پارچه برزنت پنبه ای با استفاده از هنری که برخوردار می باشند از این پارچه برای تولید انواع روتختی، رو انداز، شال مبل، کوسن، انواع کیف های زنانه، ساک دستی، کیف و کوله پشتی، کیف لوازم آرایشی، رومیزی، پیراهن پانچ و انواع لباس ها و…. استفاده می کنند.

خصوصیات پارچه برزنت پنبه ای

پارچه برزنت پنبه ای دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

  • در تولید آن به دلیل استفاده از نخ پنبه از لطافت و نرمی زیادی برخوردار می باشد.
  • بافت های ریز این پارچه سبب عدم عبور عوامل خارجی مانند آب، رطوبت، گردو غبار و… در این نوع پارچه می گردد.
  •  این نوع پارچه دارای مقاومت و دوام بالایی می باشند.
  •  و به دلیل منعطف بودن آن از دوخت راحت و آسان برخوردار می باشد.
  • دارای قیمت مناسب و طول عمر بالا هستند.
  • مقاومت بالایی در برابر اشیا نوک تیز و برند دارند.
  • استحکام بالا در برابر پارگی و ساییدگی نیز می باشند.

فروش پارچه برزنت پنبه ای

فروش انواع پارچه برزنت پنبه ای توسط مراکز تولید کننده انواع پارچه برزنت امکان پذیر می باشد. تولید این نوع پارچه در شرکت های مختلف با کیفیت و استاندارد های لازم انجام می شود و به بازار جهت به فروش رساندن عرضه می گردد. در تولید این نوع پارچه از مواد اولیه با میزان سطح کیفی مختلف در مراکز گوناگون استفاده شده است. پارچه برزنت دارای انواع مختلفی می باشد که با استفاده از نوع کاربرد و ویژگی هایی که دارد دسته بندی می شوند.

لیست قیمت پارچه برزنت پنبه ای

خرید پارچه برزنت پنبه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *