سفارش دهید

پارچه برزنتی نظامی

یکی از موارد بسیار مهم استفاده از پارچه برزنتی نظامی است که با مزایا و ویژگی های جذاب و متفاوت توانسته است نظر مخاطب را به خود جلب کند و در نتیجه مشتریان زیادی را برای خرید جذب کند.

پارچه برزنت نظامی یکی از انواع پارچه برزنتی است که هدف آن ارائه کیفیت و استحکام بالا می باشد که در شرایط سخت و در بسیاری از موارد قابل استفاده است.
همانطور که می دانید ساختار پارچه نظامی با پارچه های برزنتی معمولی کاملا متفاوت است و اساسا هیچ شباهتی بین آن و پارچه های مسافرتی وجود ندارد.
تفاوت این دو محصول عمدتاً به این دلیل است که کاربرد آنها نیز بسیار متفاوت است. لازم به ذکر است که این تفاوت از آنجایی که باعث تکامل متریال مورد استفاده در ساخت و ساز نیز شده است از اهمیت بالایی برخوردار است.

پارچه برزنتی نظامی چیست

پارچه برزنتی یک پارچه مقاوم است که ویژگی های متفاوتی دارد. و در انواع مختلف در بازار یافت می شود به عنوان مثال پارچه برزنتی یا … که از مهمترین خصوصیات آن می توان به مقاومت در برابر آب و استحکام بالا اشاره کرد.
یکی از انواع پارچه برزنتی پارچه برزنتی ارتشی است که از استحکام نسبی بیشتری برخوردار است. البته لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی این بازار، هر فردی بسته به نیاز خود مدل های مختلفی را با قیمت های متفاوت خریداری می کند.

مشخصات پارچه برزنت نظامی

همانطور که گفته شد پارچه برزنتی نظامی یکی از مقاوم ترین پارچه ها بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد که اولین آن ضد آفتاب بودن این پارچه ها است. مراکز پارچه برزنتی نظامی، تولید کننده این پارچه ها را به مواد ضد آفتاب مجهز می کنند و با استحکام این برزنت عمر طولانی تری در مقابل نور خورشید خواهد داشت.
نکته دوم سازگاری این پارچه ها با رنگ طبیعت است. مثلا در زمان جنگ که بیشتر کویر و خاک بود به رنگ خاکی تولید می شد و الان به رنگ سبز و طبیعی تولید می شود. ضخامت آن در برابر بادهای شدید باعث شده تا این پارچه محکم باشد و در طوفان و باد شدید پاره نمی شود. انعطاف پذیری و نفوذ ناپذیری پارچه از دیگر ویژگی های این پارچه نظامی است.

کاربرد پارچه برزنتی نظامی

یکی از موارد بسیار مهم استفاده از پارچه برزنتی نظامی است. با مزایا و ویژگی های جذاب و متفاوت توانسته است نظر مخاطب را به خود جلب کند و در نتیجه مشتریان زیادی را برای خرید جذب کند.
برای دوخت و طراحی لباس نظامی استفاده می شود زیرا پارچه دارای استحکام زیادی است و به راحتی می تواند پایداری خود را در تمام فصول سال حفظ کند. همچنین لازم به ذکر است که این پارچه ضد آب است.
استفاده برای تولید و توزیع کلاه نظامی به عنوان پارچه مذکور دارای انعطاف پذیری و استقامت بالایی در برابر اجسام نوک تیز می باشد.
آخرین مورد استفاده از این پارچه برای تولید کوله پشتی های نظامی است که به دلیل مقاومت بالا برای حمل بارهای سنگین مناسب هستند.

تولید و قیمت پارچه برزنتی نظامی

تولید و قیمت پارچه برزنتی نظامی به صورت متری و رول در مراکز عرضه این نوع پارچه برزنتی در سراسر کشور انجام می شود. بهترین کیفیت این پارچه با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود.
طبیعتا قیمت این محصول بسته به سایز درخواستی و کیفیت پارچه مورد نظر مشتری متفاوت خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که در ساخت این محصول از رنگ های زیادی استفاده نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *