سفارش دهید

دوخت برزنت

دوخت برزنت باید با توجه به نوع پارچه برزنت به صورت متفاوت انجام شود. دوخت انواع چادر برزنتی به دلیل اینکه دارای استحکام بالا در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار باشد با استفاده از چرخ های صنعتی صورت می گیرد تا از استحکام و دوام بالا در برابر وزش باد و طوفان برخوردار باشد.

دوخت برزنت باید با توجه به نوع پارچه برزنت به صورت متفاوت انجام شود. دوخت انواع چادر برزنتی به دلیل اینکه دارای استحکام بالا در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار باشد با استفاده از چرخ های صنعتی صورت می گیرد تا از استحکام و دوام بالا در برابر وزش باد و طوفان برخوردار باشد.
پارچه برزنت یک نوع پارچه مقاوم و مستحکم می باشد که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید می گردد که دارای انواع و همچنین ابعاد و تنوع رنگی متنوعی می باشد. در مجموعه های تولید پارچه برزنت انواع پارچه برزنت بافته و دوخته می شوند دستگاه ها و تجهیزات این شرکت ها به صورت اتومات است که با استفاده از نوع نخ انواع پارچه برزنت با ضخامت مختلف یک لایه تا شش لایه به بهترین نحو دوخته و به بازار عرضه می شوند. که دوخت  پارچه برزنت بر اساس نوع پارچه به صورت های گوناگون انجام می شود.

پارچه برزنت

پارچه برزنت یک پارچه مقاوم و مستحکم می باشد که دارای خاصیت فراوانی نظیر ضد آب و ضد اشعه فرابنفش نورخورشید می باشد. این نوع از پارچه ها امروزه به دلیل تنوع بالایی که دارد در بین صنعت گران بسیار پرطرفدار می باشد و برای مراقبت و محافظت انواع مختلف تجهیزات، کالا، محصولات، ماشین آلات، وسایل برقی حساس و… مورد استفاده قرار می گیرد.
این نوع پارچه از ترکیب الیاف طبیعی با مصنوعی تولید می گردد و دارای ضخامت مختلف یک لایه تا شش لایه می باشد که نوع سه و شش لایه آن به دلیل مقاومت مناسب دارای کاربرد فراوان می باشد. این نوع پارچه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نوین دوخته می شوند تا تمام ویژگی های خود را حفظ نمایند.

دوخت برزنت چیست

در هنگام تهیه انواع پارچه برزنت مهمترین عاملی که مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد نوع دوخت و جنس پارچه برزنت می باشد اگر در دوخت پارچه برزنت از دوخت مناسبی استفاده نشود پارچه برزنت از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار نمی باشد. دوخت پارچه برزنت باید به صورت مناسب صورت بگیرد تا تحمل فشار کششی و وارد شدن ضربات را داشته باشد.
در پارچه برزنت دوختی که زدگی و درز نداشته باشد و دارای پایداری فراوانی در برابر عوامل محیطی باشد بهتریتن نوع دوخت پارچه برزنتی می باشد.

دستگاه دوخت پارچه برزنت

در اکثر مراکز تولید پارچه برزنت دوخت پارچه برزنت توسط دستگاه های تمام اتومات صورت می گیرد.  تا بتواننند بهترین و مرغوب ترین پارچه برزنت را تولید و به بازار سراسر کشور عرضه نمایند. با استفاده از دستگاه های پیشرفته تمام اتومات هیچ نوع زدگی و پارگی در پارچه برزنت ایجاد نمی شود.

قیمت دوخت برزنت

دوخت برزنت باید به صورت تارو پود صورت بگیرد و بسیار بادوام و مستحکم دوخته شود در برخی از سازه های برزنتی مانند سازه های کششی پوشش آن به صورت کششی دوخته می شود تا از فشار کششی برخوردار باشد. دوخت پارچه برزنت دارای اهمیت فراوانی می باشد تا از استحکام و دوام بالایی در برابر عوامل جوی برخوردار باشد. زیرا از این نوع پارچه برای محافظت و مراقبت انواع کالا و محصولات استفاده می شود.
قیمت دوخت برزنت در انواع شرکت های معتبر تولید برزنت که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نوین و به بهترین نحو صورت می گیرد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *