سفارش دهید

چادر مسافرتی بادی

چادر مسافرتی بادی یکی از انواع چادر مسافرتی است همان گونه که از اسمش مشخص می باشد باد شونده می باشد و به این معنی است که ستون ها توسط پمپ باد، پر می شوند و به آسانی نصب می شود.

چادر مسافرتی بادی در شرکت های مختلف با ابتکاری خلاقانه و راهکار نوآورانه برای استفاده و حمل راحت تر افراد تولید و به بازار عرضه شده اند. ویژگی های خاص این چادر مسافرتی موجب شده است تا شما احساس راحتی در زمان استفاده از آن ها داشته باشید و همچنین میزان وزن آن به گونه ای است که حمل و جابجایی آن را بسیار آسان تر کرده است. تنوع در رنگ بندی و زیبایی ظاهری چادر مسافرتی بادی این چادر را جز بهترین مدل های چادر مسافرتی قرار داده است.

جنس چادر مسافرتی بادی

چادر مسافرتی بادی در جنس های مختلفی توسط شرکت تولید کننده گوناگون ساخته و توزیع می گردد. جنس این نوع چادر مسافرتی ها غالبا پی وی سی با پلی استر با کیفیت و مرغوب بالا می باشد که سبب شده است تا محصولی مقاوم و بادوام تولید گردد. چادرهای مسافرتی بادی با استفاده از پارچه مقاوم و ضخیم برزنت نیز توسط سازنده های معتبر طراحی و تولید می شوند. پارچه های برزنت استفاده شده در تولید چادر مسافرتی بادی ترکیبی از الیاف طبیعی مانند پنبه با الیاف مصنوعی نظیر پی وی سی و پلی استر می باشند. روکش چادر مسافرتی بادی برزنتی از نوع ضد آب می باشد و در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت لازم را دارد. که این ویژگی در چادر مسافرتی بادی برزنتی از خصوصیات فوق العاده آن محسوب می شود.

ساختار چادر مسافرتی بادی

چادر مسافرتی بادی همان گونه که از اسمش مشخص می باشد باد شونده می باشد و به این معنی است که ستون ها توسط پمپ باد پر می شوند و به آسانی چادر مسافرتی برپا می شود. چادر مسافرتی بادی نیز دارای پمپ باد با فشار سنج می باشند و دارای طناب و گیره هستند تا در زمان وزش بادهای شدید به سطح زمین بسته شوند و ثابت بمانند.

نکات مهم در زمان خرید چادر مسافرتی بادی

میزان ظرفیت چادر مسافرتی بادی

در زمان خرید چادر مسافرتی بادی موردی که افراد به آن توجه می کنند سایز و ابعاد و یا میزان گنجایش چادر مسافرتی می باشد. سایز چادر مسافرتی باید متناسب با تعداد افراد مورد استفاده از این محصول باشد تا همگی بتوانند به راحتی در چادر استراحت کنند. و همچنین فضایی را برای لوازم و وسایل جانبی که همراه دارید باید در نظر بگیرید و متناسب با آن ها چادر مسافرتی خود را خریداری کنید.

میزان ارتفاع چادر مسافرتی بادی

میزان ارتفاع چادر مسافرتی بادی نکته مهم دیگر در زمان خرید این محصول است که برای اکثر افراد دارای اهمیت بالایی می باشد. در انتخاب میزان ارتفاع چادر مسافرتی بادی باید به نوع کاربری و شرایط و موقعیت چادر مسافرتی توجه کنید مثلا چادر مسافرتی برای کوهنوردی باید از ارتفاع کمی برخوردار باشد تا در زمان وزش باد های شدید مقاومت کافی را داشته باشد. ولی چادر مسافرتی بادی که برای کمپینگ انتخاب می شود باید از ارتفاع زیادی برخوردار باشد.

کیفیت و جنس چادر مسافرتی بادی

یکی از موارد مهم در هنگام خرید چادر مسافرتی بادی نوع جنس چادر می باشد. زیرا جنس چادر مسافرتی در میزان مقاومت و استحکام آن در برابر عوامل نامساعد جوی بسیار تاثیر گذار می باشد. برزنت یکی از جنس های مرغوب و با کیفیت چادر مسافرتی بادی به شمار می آید که از افراد در برابر عوامل جوی بد مراقبت و محافظت می کند. چادر مسافرتی بادی باید از نفوذ آب و رطوبت به داخل چادر جلوگیری کند بنابراین بهترین جنس برای چادر مسافرتی بادی برزنت می باشد زیرا یکی از بارزترین ویژگی های برزنت ضد آب بودن و یا آب گریز بودن آن ها می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *