سفارش دهید

برزنت پارکینگ

برزنت پارکینگ برای مسقف کردن فضاهای باز انتخاب بسیار مناسبی می باشد زیرا این محصول از کیفیت، دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

برزنت پارکینگ باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و در برابر عوامل مختلف جوی مقاوم و بادوام باشد.
برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف، ضدآب و ضد آفتاب می باشد که معمولا از موادی همچون کرباس یا پلی استر با روکشی از پارافین، یورتان و یا پلاستیک هایی نظیر پلی اتیلن تولید می شود.
از زمان های گذشته نیاز به یک پارچه مستحکم و با دوام که به طور کامل در برابر آب و نورخورشید با دوام باشد احساس می شد تا هنگامی که با پیشرفت علم تکنولوژی پارچه های الیاف طبیعی و پنبه ای با مواد پلیمری همچون پلی استر ترکیب شدند و برزنت تولید گردید.
ما در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از انواع برزنت که جهت مسقف کردن فضای های باز و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد آشنا نماییم.

تولید برزنت پارکینگ

با ورود مواد مصنوعی جدید به صنعت نساجی در زمان تولید برزنت مواد مختلفی به آن ها افزوده شد که هر یک از این مواد پلیمری و الیاف مصنوعی خاصیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را در این محصول ایجاد نمودند.
برزنت پارکینگ معمولا دارای خاصیت ضد آب و ضد آفتاب می باشند از ویژگی های دیگر این محصول می توان به ضد حریق، مقاومت بالا در برابر وزش بادهای شدید و مقاومت بالا در برابر عوامل نوک تیز مانند نوک تیز پرندگان اشاره کرد.
برزنت پارکینگ از نایلون های شیمیایی مخصوص تولید شده اند که اجازه عبور نور خورشید را به داخل فضای موجود نمی دهند و بهترین راه برای مانع از باد و باران محسوب می شوند.
برزنت پارکینگ در واقع پارچه ای فوق العاده مستحکم، منعطف و ضد آب است که از پارچه هایی نظیر پلی استر، یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن یا انواع و اقسام روکش ها تولید شده اند.

استفاده از برزنت پارکینگ

برزنت پارکینگ یکی از محبوب ترین انواع برزنت است که جهت این که دارای ضخامت بالایی می باشد و می تواند به عنوان یک عایق مقاوم مورد استفاده مصارف مختلف قرار گیرد.اگر حیاط منزل شما فاقد سقف می باشد و اتومبیل و خودروی شما در فضای باز و آزاد قرار می گیرد می توانید از برزنت پارکینگ برای مسقف نمودن حیاط خود و ایجاد فضایی برای پارک اتومبیل خود استفاده کنید تا از این طریق از اتومبیل خود در برابر عوامل مختلف جوی به خوبی محافظت نمایید.
و یا با استفاده از برزنت پارکینگ در محوطه باز منازل و ساختمان های خود فضایی را ایجاد نمایید تا در زمان اوقات فراغت بتوانید از آن بهره مند شوید.

کاربرد برزنت پارکینگ

برزنت پارکینگ از وزن سبک، انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت به عنوان یک روکش و پوشش مقاوم و سبک برای مسقف کردن فضاهای مانند پارکینگ، حیاط ها، سوله ها، اسپیس فریم ها، گلخانه ها، سیلو ها، سازه های داربستی، تولید سایبان و آلاچیق، ساخت سازه های موقت، ساخت سازه های کششی و… استفاده می شوند.
از برزنت پارکینگ در فصل گرما برای پوشاندن کولرها، وسایل الکتریکی حساس، بالکن، تراس، پاسیو، حیاط خلوت نیز استفاده می شود.

ویژگی برزنت پارکینگ

از ویژگی های مهم برزنت پارکینگ می توان به مواردی مانند موارد زیر اشاره کرد.

  • به عنوان محافظ و عایق خوب جهت محافظت از وسایل نقلیه در برابر عوامل محیطی مختلف مانند باراش برف و باران، تابش مستقیم نورخورشید و مدفوع پرندگان
  • جلوگیری از نفوذ آب در زمان بارندگی و آسیب دیدن وسایل نقلیه
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشیا نوک تیز مانند نوک تیز پرندگان
  • انعطاف پذیری بالا و خاصیت کشسانی فوق العاده به جهت استفاده از مواد و متریال درجه یک در تولید این محصول
  • دارای دوام و ماندگاری طولانی به گونه ای که در طول استفاده رنگ خود را از دست نمی دهند و کیفیت و ماهیت خود را حفظ می کنند.
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • قابلیت شست و شو و تمیز کردن راحت و آسان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *