سفارش دهید

رو انداز برزنتی

رو انداز برزنتی یا روکش برزنتی یکی از انواع پارچه برزنت محسوب می شود که از وسایل و محصولات با ارزش در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت می کند.

رو انداز برزنتی یا روکش برزنتی یکی از محصولات قابل عرضه توسط تولید کنندگان معتبر و مجاز انواع محصولات برزنتی می باشد. این محصول نوعی پارچه برزنت می باشد که کلیه ویژگی های پارچه برزنت مانند ضد آب، ضد آفتاب، ضد اشتعال و مقاومت و استحکام بالا را در بر می گیرد. رو انداز برزنتی در زندگی های روز مره و مشاغل مختلف مصارف گوناگونی دارد که بیشتر از این محصول برای محافظت و مراقبت از وسایل ارزشمند و گران قیمت استفاده می شود.

رو انداز برزنتی چیست

رو انداز برزنتی همان روکش برزنتی می باشد که در تولید این محصول برای ضد آب کردن در کنار الیاف طبیعی از الیاف مصنوعی نیز استفاده شده است این پارچه از ضخامت های متنوع یک لایه تا شش لایه برخوردار می باشد. با گسترش پیشرفت در صنعت نساجی انواع محصولات برزنتی اعم از رو انداز برزنتی تولید شده است. که این محصول یکی از محبوب ترین و در عین حال مرغوب ترین انواع برزنت می باشد.

ویژگی رو انداز برزنتی

  • رو انداز برزنتی از مقاومت بالا در برابر مواد شیمیای اسیدی و قلیایی برخوردار می باشد و می توان به مقاومت و دوام این پارچه در برابر این مواد اعتماد کرد.
  • محافظت از محصولات در مکان های مختلف با مشکلاتی همچون ورود اشعه مضر نور آفتاب مواجه است که استفاده از رو انداز برزنتی مانع از نفوذ اشعه نور آفتاب می گردد.
  • نگهداری و حفظ محصولات و کالا ها با خطر حمله حشرات و جانوران و همچنین میکروب ها و ویروس ها مواجه می باشد رو انداز برزنتی با داشتن ویژگی آنتی باکتریال از ورود حشرات و میکروب ها جلوگیری می کند.
  • مقاوت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی دارد و در برخورد با ضربات محکم و اشیا نوک تیز و برنده به راحتی پاره و یا دچار ساییدگی نمی شوند.
  • ممکن است در برابر عوامل محیطی و یا عوامل مختلف آلوده و کثیف شوند رو انداز برزنتی به راحتی قابل شست و شو و پاک سازی می باشند.

کاربرد رو انداز برزنتی

تولید و طراحی رو انداز برزنتی برای محافظت از کالا، دستگاه ها، ماشین آلات صنعتی، کولر، چیلر، لوازم بازی، میز و صندلی در محوطه باغ و ویلا و… می باشد. از این محصول برای روکش صندلی های خودرو و صندلی های اداری، ساخت انواع چادر های مسافرتی، تشک سالن های ورزشی، در بیمارستان ها و مکان های درمانی برای تولید تشک و تخت های درمانی و برانکارد، پرده ورودی مکان های ورزشی و مذهبی، روکش استخر های رو باز و… نیز استفاده می کنند.

نکات مهم درخرید رو انداز برزنتی

در خرید رو انداز برزنتی باید به چند نکته توجه نمایید تا محصول مورد نظر را متناسب با نیاز خود خریداری نماید. انعطاف پذیری رو انداز برزنتی یکی از نکات مهم می باشد که در زمان خرید باید به آن دقت کنید اگر رو انداز برزنتی از انعطاف پذیری خوبی برخوردار نباشد در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مواجه خواهید شد. به همین خاطر باید مرکز تولیدی را انتخاب نمایید که از مواد اولیه درجه یک در تولید رو انداز برزنتی استفاده نموده است. قیمت نهایی رو انداز برزنتی یکی دیگر از نکاتی می باشد که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه کنید و بر اساس کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول، نام برند تولید کننده، متراژ و نوع کاربرد  دارای قیمت متفاوتی باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *