سفارش دهید

پارچه برزنت مات

پارچه برزنت مات یکی از محصولات قابل تولید و عرضه مجموعه آریا چادر می باشد که از انواع پارچه برزنت مقاوم و ضد آب و نیز ضد آفتاب محسوب می شود.

پارچه برزنت مات یکی دیگر از پارچه های برزنت است که مانند پارچه برزنت از ویژگی ضد آب و ضد آفتاب برخوردار می باشد پارچه برزنت مات دارای ظاهری مات می باشد که استفاده از الیاف طبیعی مانند نخ پنبه صد در صد در تولید پارچه برزنت مات سبب ظاهر مات این نوع پارچه برزنت شده است. پارچه برزنت مات دارای مقاومت و استحکام بالایی نیز می باشد و به سبب تمام این ویژگی ها در صنعت و مشاغل مختلفی به عنوان روکش تجهیزات و ساخت چادر های نظامی، و استتار در جنگل و… مورد استفاده قرا می گیرد.

کیفیت پارچه برزنت مات

پارچه برزنت مات به سبب استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید آن ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از دلایلی که سبب کاربرد فراوان پارچه برزنت مات گردیده است کیفیت و جنس مرغوب این محصول می باشد. پارچه برزنت مات به سبب کیفیت بالایی که دارد از طول عمر طولانی برخوردار است و با توجه به کیفیت بالای آن  قیمت مناسب تری نسبت به دیگر پارچه های صنعتی موجو در بازار دارد.

کاربرد پارچه برزنت مات

پارچه برزنت مات به دلیل ویژگی ها و مزیت هایی که دارد از کاربرد بسیاری برخوردار می باشد مانند، به عنوان روکش بر روی محصولات و کالاها، روکشش و پوششی برای سقف سوله ها و انبار، دوخت انواع چادر های مسافرتی، کمپینگ، نظامی و امدادی، روکش خودرو ها و ماشین های سنگین مانند تریلی و خاور، تولید سایبان های برزنتی برای مغازه ها و فروشگاه ها، تولید آلاچیق و انواع چترهای ساحلی و…

ویژگی پارچه برزنت مات

  • دارای خواص ضد آب و رطوبت بالایی می باشد.
  • از خواص آنتی باکتریال بالا برخوردار می باشد.
  • از مقاومت بالا در برابر پارگی و ساییدگی برخوردار است.
  • مقاومت بالایی در برابر کپک و قارچ دارد.
  •  سبب عدم نفوذ سرما و گرما می شود.
  • دارای مقاومت بالا در برابر وزش بادهای شدید و بارش باران و برف های سنگین می باشد.
  • دارای استحکام و ثبات رنگی در برابر عوامل محیطی مانند نورخورشید  برخوردار می باشد.
  • دارای تنوع رنگی بسیار و قابلیت چاپ نیز دارد.

خرید اینترنتی پارچه برزنت مات

پارچه برزنت مات دارای کاربرد فراوانی می باشد و امروزه با گسترش سامانه های اینترنتی بیشتر مردم لوازم مایحتاج خود را به صورت اینترنتی تهیه می کنند تا هم در وقت و هم هزینه خود صرفه جویی نمایند. ولی باید به این نکته توجه کنید که برای خرید اینترنتی پارچه برزنت مات بهتر است از نمایندگی ها، فروشگاه ها و مراکز تولید انواع پارچه برزنت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. یکی از ویژگی هایی که خرید اینترنتی دارد این می باشد که مشتریان می توانند با صرف هزینه کمتر و مناسب تری محصول خود را تهیه کنند. و قبل از خرید اینترنتی توصیه می شود نوع کاربرد پارچه برزنت مات را مشخص کنید تا بتوانید خرید راحت تری داشته  باشید. می توانید پارچه برزنت مات مد نظرخود را از طریق سایت فروشگا ها و یا مراکز تولیدی سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *