سفارش دهید

چادر مسافرتی چتری

چادر مسافرتی چتری یکی از جدیدترین انواع چادر مسافرتی در بازار امروز محسوب می شود.

چادر مسافرتی چتری یکی از جدید ترین انواع چادر مسافرتی محسوب می شود که به تازگی روانه بازار شده است. چادر مسافرتی چتری از نصب و برپایی راحت و آسانی برخوردار می باشد به گونه ای که در عرض چند ثانیه افراد می تواند این محصول را برپا کنند. جنس بدنه چادر مسافرتی چتری از پارچه برزنتی مستحکم و ضد آب می باشد که از افراد و تجهیزات آن ها به خوبی در برابر عوامل جوی مختلفی محافظت می کند. در این مقاله سعی نموده ایم شما را با چادر مسافرتی چتری و ویژگی های آن آشنا نماییم.

چادر مسافرتی چتری چیست

چادر مسافرتی چتری جزء چادر های خاص با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. همان طور که گفته شد این چادر به صورت اتومات وار در کمترین زمان ممکن توسط یک نفر قابل نصب می باشد. در قسمت بالای این نوع از چادر مسافرتی یک جک یا اهرم قرار دارد که تمام ستون ها و پایه های اصلی که به بدنه چادر متصل شده به آن نیز وصل می گردند. برای برپایی آن فقط کافی است جک را باز کنید تا چادر برپا شود.

جنس بدنه چادر مسافرتی چتری

در خصوص بدنه اصلی چادر مسافرتی چتری باید گفته شود که از جنس پارچه برزنتی شمعی با کیفیت است که به سادگی دچار آسیب  نخواهد شد. این نوع پارچه در رنگ بندی و طرح های متنوعی تولید می شود که شما می توانید به سادگی رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و محصول کاملا خاصی را خریداری کنید. علاوه بر این موضوع این نوع پارچه برزنتی در برابر باد و طوفان نیز تا حدود زیادی مقاوم بوده و هم چنین به صورت ضد آب طراحی شده است که از نفوذ بارش باران و برف به داخل چادر جلوگیری می کند و شما به سادگی می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

مزایای چادر مسافرتی چتری

این چادر به صورت اتوماتیک بوده به گونه ای که با کشیدن حلقه بالای آن به صورت اتومات چادر برپا می شود و زمان کمی برای نصب آن نیاز است.
باز و بسته کردن چادر مسافرتی چتری بسیار راحت و آسان می باشد و مشابه چتر باز و بسته می شود و مدت زمان کمی صرف این اوامر می شود.
از مزیت دیگر چادر مسافرتی چتری که برای کوهنوردان بسیار مهم تلقی می شود این است که جای کمی را اشغال می کند و وزن آن سبک است و به راحتی می توان آن را حمل و جابجا نمود.
این چادر با جنس بدنه برزنتی خود کاملا ضد آب می باشد و درزهای این چادر کاملا دو دوخت هستند و در براب باران و حتی سرما مقاوم هستند.
پایه های چادر مسافرتی چتری از فلز آلومینیوم آب کاری شده می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد.

خرید چادر مسافرتی چتری

چادر مسافرتی، از آن دسته محصولاتی می باشد که ممکن است برای هر شخصی که علاقه مند به سفر و کمپینگ به دل طبیعت باشد داشتن آن الزامی باشد. برای خرید این محصول کارامد باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید محصول متناسب با شرایط و موقعیت خود خریداری کنید مانند ظرفیت و یا گنجایش چادر مسافرتی، جنس بدنه چادر مسافرتی، شرکت تولید کننده چادر مسافرتی، سابقه شرکت تولید کننده چادر مسافرتی، کیفیت و قیمت چادر مسافرتی و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *